Klientų valdymo sistemos (CRM) svarba Jūsų verslui / įmonei
Aptarnaujate daug klientų vienu metu? Teikiate paslaugas ir norite fiksuoti viską elektroniniame žurnale? Klientų valdymo sistemos kūrimas atsižvelgiant į Jūsų veiklą ir klientų aptarnavimo specifiką. Tai sprendimas, kuris kardinaliai pakeis Jūsų darbo procesą. Dėl to, kad Klientų valdymo sistema (CRM) pagerins, stabilizuos ir palengvins veiklos procesus ir sutrumpės laikas, skiriamas klientų aptarnavimo ir klientų informacijos apdorojimui.
Pardavimų kiekio didinimas
Didesnis įmonės klientų pasitenkinimas
Didesnis įmonės darbuotojų pasitenkinimas
Padidėjęs darbuotojų darbo efektyvumas
Klientų valdymo kaštų sumažinimas
Padidinamas lojalių klientų skaičius
Efektyvesnis informacijos valdymas
Šiuolaikiškas verslo valdymas
Individualizuota klientų valdymo sistema (CRM)
Kokios būtent klientų valdymo sistemos ir su kokiais moduliais bei integruotomis informacinėmis sistemomis (IS) reikia Jūsų vykdomai veiklai (veikloms)? Į šį klausimą galima būtų atsakyti tik tuomet, jei Jūs pateiktumėte visą reikiamą informaciją apie Jūsų įmonės veiklą ir tiesiog trumpam „įtrauktumėte“ IT specialistus į savo įmonės darbo procesus bei kartu su Jumis būtų išgrynintos problemos, poreikiai ir lūkesčiai. Todėl, kad CRM kūrimas pritaikant sistemą tik Jūsų vykdomai veiklai reikalauja gilaus suvokimo apie tai, ko reikia Jums ir Jūsų darbuotojams, kad CRM iš tiesų būtų veiksminga ir efektyvi, dėl kurios pasiektumėte užsibrėžtus tikslus.